keskiviikko 5. joulukuuta 2012

letter to santa!

christmas

ootan kauheesti jo jouluu ja sitä fiilistä ku heräät jouluaattona...  niin jos nyt vähän mun hassuista joululahja toiveista...

mun isoin joululahja toive on espanjan matka, selenen luo. porukat on jo vähä lupaillu sinne suuntaa et pääsisin tonne, toivotaan parasta!
mun mielestä raha ei oo hirveen kiva joululahja, mut tänä jouluna päätin kumminki toivoo koska kerään rahaa australian matkaan.
laskettelu housut mä saan muutenki mutta aattelin nyt laittaa ne tähän listaan, jotkut värikkäät olis tosi kivat!
oon jo varmaan vuoden halunnu kultakalan, mut mami ei oo ollu kauheen innoissaa tästä mun toiveesta. en usko et tuun saamaan tota ihanaa fisuu mut aina voi toivoo!
mummolta mä toivon kaulakorua. viime jouluna se osti mulle hopeisen timantti kaulakorun ja sormuksen, ja tänä vuonnaki toivon siltä jotain samankaltasta. toi kaulakoru mulla on jokapäivä kaulassa.
ja tosiaan mä sain makian parka takin puoliks joululahjaks koska hintaaki sillä riitti, mut se on jo käytössä.
mun toplahja toive on kumminki joku ihana antamaan hellyyttä

tärkeimmän mä oon säästäny viimeseks, maailmalle rauhaa ja superisti joulumieltä!

2 kommenttia: